23/10/2010

Γκοβού: "Επιτέλους, φτάνει!"


Ο Σίντνεϊ Γκοβού ξέσπασε εναντίον των δημοσιευμάτων που έχουν κατακλύσει τον γαλλικό Τύπο ως αναπαραγωγή των όσων ακούγονται στην Ελλάδα και ζήτησε να σταματήσουν οι συμπατριώτες του δημοσιογράφοι την αναδημοσίευση τους।

Αναλυτικά η επιστολή του Σίντνεϊ Γκοβού στον γαλλικό Τύπο: "Επιτέλους, φτάνει! Από ένα φανταστικό πρόστιμο ως ένα ατύχημα με δική μου υπαιτιότητα με ένα σκούτερ, η παραπληροφόρηση που αφορά το πρόσωπο μου εδώ και μερικές εβδομάδες συνεχίζεται κι αυτό δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό. Ειδικά αν αυτή επηρρεάζει την εικόνα μου και κυρίως τους κοντινούς μου ανθρώπους, αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να το δεχθώ. Σήμερα, αντιθέτως με αυτό που λέγεται και γράφεται, δεν έχω τιμωρηθεί από την ομάδα μου σχετικά με οποιαδήποτε συμπεριφορά κι αν είχα. Χθες με μία κίνηση ενός απλού πολίτη βγήκα από το όχημά μου για να βοηθήσω ένα άτομο σε ένα σκούτερ που μόλις είχε γλιστρήσει στο οδόστρωμα. Επειδή θεωρώ ότι έχω πολλά πράγματα να προσφέρω στην ομάδα μου κι ελπίζω και στο γαλλικό ποδόσφαιρο, θέλω οι ψευδείς κατηγορίες στις οποίες είμαι θύμα, να σταματήσουν। Θα ήθελα να δουλέψω με ησυχία και ζητώ απλά και με ταπεινότητα να το σεβαστείτε। Μιλώντας για σεβασμό, εγκαλώ όλους τους Γάλλους δημοσιογράφους οι οποίοι αναπαρήγαγαν αυτές τις ψευδείς κατηγορίες που προέρχονται από την Ελλάδα, να εμπνευστούν από την Χάρτα της 24ης Νοεμβρίου 1971 και τα άρθρα 3,5,6 (κανόνες δεοντολογίας της γαλλικής δημοσιογραφίας). Σίντνεϊ Γκοβού".

Source : sport24.gr

0 comments:

Post a Comment